ای مرد چگونه نبودنت را تحمل کنیم وچگونه پای صندوق حاضر شویم وبه راستی جز تو چه کسی شایسته انتخاب من ایرانی ومحروم شده از حق خود است به راستی ما مستضعفان در انتخابات سال96 نماینده ای خواهیم داشت قطعا جواب منفی است چرا که مرد را مصلحت ندید در انتخاباتی که شغال ها بازیگران ان هستند شرکت کند چه کنیم مطیع رهبریم
ما را در سایت یک با1 برابر نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14